De 77e Avond4daagse Coevorden is van dinsdag 20 t/m vrijdag 23 juni 2023!

De Avond4daagse in Coevorden is een sportief evenement waar we vier avonden wandelen, zingen en plezier maken. Samen met je vrienden uit de klas, sportclub of vereniging, maar ook je ouders, opa’s en oma’s mogen best mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Mooie routes, traktaties onderweg en de gezelligheid tijdens het wandelen, maken de Avond4daagse tot een sportief en gezellig Coevordens evenement. Het enige wat wij, als Avond4daagse organisatie Coevorden, van onze wandelaars vragen, is dat zij zich houden aan de door ons opgestelde reglementen.

Routes:

Tijdens de avond4daagse zullen wij u iedere dag voorzien van een mooie route van 5 of 10 km. Haal je de finish, dan heb je een geweldige sportprestatie geleverd en verdien je bovendien een mooie medaille ter herinnering. Het is een wandelsportfeest voor jong en ouden bovendien goed voor de gezondheid. De routes zullen op de website worden geplaatst.

Aanmelden en kosten

Op de avond4daagse zelf kunnen wij alleen contante betalingen accepteren.

De kosten zijn:

Tijdens de avond4daagse:         € 6,00 per persoon

Begeleiders:                                  € 1,00 per persoon

Dagwandelaars:                           € 2,50 per persoon

Bent u lid van de KWBN dan krijgt u € 1,- korting op uw inschrijving.

Starttijden voor de afstanden zijn:

10 km      18:00 uur

5 km        18:30 uur

Als er vragen zijn kunnen kunnen jullie altijd contact met ons opnemen.

info@stichtingavons4daagsecoevorden.nl