Over ons:

Stichting zorgt voor doorstart avondvierdaagse!

Even leek het erop dat het doek viel voor de avondvierdaagse in Coevorden. Wandelvereniging Tuindorp liet eerder dit jaar weten er mee te stoppen.

Maar een groep mensen uit Coevorden wilden daar niets van weten. Het resultaat: een nieuwe organisatie,

Stichting Avond4daagse Coevorden.

Een heuglijk feit dinsdag 9 juli 2019 bij Veen & Veste Notarissen in Coevorden. Daar werd de Stichting Avond4daagse Coevorden opgericht.

Het bestuur bestaat uit:

Voorzitter: François Brakels

Penningmeester: Jennie Meijerink

Secretaris: Vacant (Monique Neperus)

Bestuursleden: Anja Jacobs, Petra Winkels en Vacant.

De oprichting van deze nieuwe stichting, werd door notaris Lennard Reinsma in orde gemaakt.

De avondvierdaagse in Coevorden gaat dus ook na 2020 door! We verwachten ongeveer 900 deelnemers. Voor alle deelnemers is het iedere dag een feestje en we proberen  de laatste avond  een gezellige afsluiter te maken.

De Stichting is aangesloten bij de Koninklijke Wandelbond Nederland (KWBN). Daardoor wordt het evenement op een veilige en verantwoorde wijze georganiseerd. We willen graag een professionele uitstraling uitdragen en de deelnemers ontvangen een eigentijdse medaille. Verder hebben we natuurlijk aandacht voor beweging, gezonde voeding en lopen we routes door ons mooie Coevorden.

Om dit te organiseren hebben we natuurlijk sponsoren nodig die ons financieel ondersteunen om dit evenement mogelijk te maken.