21 oktober 2021

Avond4daagse 2022: dinsdag 21 juni t/m vrijdag 24juni

Na 2 jaar geen avond4daagse kijken we er naar uit en hebben zin in een mooi wandelfeest.

De Avond4daagse in Coevorden is een sportief evenement waar we vier avonden wandelen, zingen en plezier maken. Samen met je vrienden uit de klas, sportclub van vereniging, maar ook je ouders, opa’s en oma’s mogen mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Mooie nieuwe routes, traktaties onderweg en de gezelligheid tijdens het wandelen, maken de Avond4daagse tot een sportief en gezellig Coevordens evenement. Het enige wat wij, als Avond4daagse organisatie Coevorden, van onze wandelaars vragen, is dat zij zich houden aan de door ons opgestelde reglementen.

Tijdens de Avond4daagse zullen wij de deelnemers elke dag voorzien van een mooie route van 5 of 10 km. Haal je de finish, dan heb je een geweldige sportprestatie geleverd en verdien je ook een mooie medaille ter herinnering. Het is een wandelsportfeest voor jong en oud en goed voor de gezondheid.

Scholen en verenigingen ontvangen het eerste kwartaal van 2022 een e-mail met informatie over de inschrijfprocedure.

Zie ook voor meer info onze website www.stichtingavond4daagsecoevorden.nl, hier kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Daarnaast kunt u ook informatie vinden op onze facebook pagina.
Heeft u nog vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen via
info@stichtingavond4daagsecoevorden.nl