De eerste medailles zijn uitgereikt.

De eerste medailles voor de Avond4Daagse Home Edition in Coevorden zijn woensdagavond uitgereikt. De allereerste, die deze vierdaagse liep, was Lieke Cuiper. Zij wandelde 10 kilometer per dag en deed voor de zesde keer mee. Zij kreeg uiteraard de bijbehorende medaille.

Samen met Monique Neperus van Stichting Avond4daagse Coevorden ging Lieke op de foto, compleet met vlag. De vriendinnen Danée Mulder, Elin Kuipers, Jaylee Regtop en Tess Hofmeijer liepen 5 kilometer per dag en ook zij kregen een medaille.

Iedereen kan op eigen gelegenheid de Avond4Daagse Coevorden lopen in juni, juli, augustus. Via een speciale app kunnen routes van 2,5, 5 en 10 kilometer worden verkregen. Via de app kunnen de afstand en het vertrekpunt worden aangegeven, waarna vier routes beschikbaar komen. Voorwaarde is, dat de vier routes binnen een periode van twee weken worden gelopen. De medaille ligt klaar als de avondvierdaagse is voltooid.

De Home Edition is een initiatief van de Stichting Avond4daagse Coevorden samen met de Koninklijke Wandelbond Nederland (KWBN) en eRoutes.