Avond4daagse 2020 afgelast!

Beste wandelaars,

Het bestuur van de Stichting Avond4daagse Coevorden heeft besloten dat de 76ste Avond4daagse in Coevorden dit jaar helaas niet plaats zal vinden.

Ongeveer twee maanden nadat de uitbraak van het Coronavirus wereldnieuws werd, grijpt het virus nu in de rest van de wereld én Europa om zich heen.

Het kabinet maakte 23 maart 2020 een reeks nieuwe maatregelen bekend om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan.

Premier Rutte zei dat een volledige Lock down nog niet nodig is, maar dat dit een volgende stap zou kunnen zijn, maar één van de maatregelen is: Alle evenementen worden verboden tot 1 juni 2020. Er geldt geen ondergrens meer mbt het aantal deelnemers.

De avond4daagse in Coevorden stond gepland van 9 t/m 12 juni. Dit valt buiten deze (voorlopige) periode, echter de gezondheid van onze deelnemers en vrijwilligers moeten op de eerste plaats staan en wij hebben dan ook besloten dat de Avond4daagse in 2020 niet door kan gaan.

We hadden gehoopt dit jaar een mooi evenement te kunnen neerzetten, maar dat is niet de realiteit geworden. Wij gaan echter niet stil zitten en zullen na de zomervakantie beginnen met de voorbereidingen voor de avond4daagse van 2021.

Wij hopen dat we iedereen in 2021 weer gaan zien op het grootste wandelfeest in Coevorden!

Voor nu … “Pas goed op jezelf en iedereen die je dierbaar is”

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van Stichting Avond4daagse Coevorden