Berichtgeving voortgang Avond4Daagse 2020 i.v.m. coronavirus.

Gezien de huidige situatie, de getroffen maatregelen vanuit het RIVM en de onzekere toekomst hebben wij, als bestuur, besloten alle bijeenkomsten en vergaderingen ter voorbereiding op de Avondvierdaagse 2020 op te schorten tot in ieder geval in april. Onze leden zijn op de achtergrond wel bezig met het treffen van de nodige voorbereidingen, mocht blijken dat de Avond4daagse dit jaar door kan gaan. De geplande datum zal dan zijn… van dinsdag 9 juni tot en met vrijdag 12 juni 2020 We zullen jullie op de hoogte houden van het al dan niet laten doorgaan van ons evenement via de bekende kanalen als Facebook, nieuwsbrief en website. Waar wij uiteraard hopen dat het dit jaar gaat lukken, zodat we er samen met jullie als enthousiaste lopers weer een fantastisch evenement van kunnen maken! Voor nu blijf gezond en zorg goed voor elkaar!