09 maart 2020

Nieuwsbrief                                09 maart 2020
De Avondvierdaagse in Coevorden gaat ook in 2020 door.
Nog 3 maanden en dan is het zover, de 76ste Avond4daagse in Coevorden.
We verwachten ongeveer 900 deelnemers. Voor alle deelnemers is het elke dag een feestje en we proberen de laatste avond een gezellige afsluiter te maken.

We willen ons eerst even voorstellen.
Wij zijn Stichting Avond4daagse Coevorden die opgericht is op dinsdag 9 juli 2019 bij Veen & Veste Notarissen in Coevorden .

Het bestuur bestaat uit:

Voorzitter: François Brakels
Penningmeester: Jennie Meijerink
Secretaris: Monique Neperus
Bestuursleden: Anja Jacobs, Petra Winkels en Henk-Jan Zomer.

De Stichting is aangesloten bij de Koninklijke Wandelbond Nederland (KWBN). Daardoor wordt het evenement op een veilige en verantwoorde wijze georganiseerd. We willen graag een professionele uitstraling uitdragen en de deelnemers ontvangen een eigentijdse medaille. Verder hebben we natuurlijk aandacht voor beweging, gezonde voeding en lopen we routes door ons mooie Coevorden.

De 76e Avond4daagse CoevordenDe 76e Avond4daagse Coevorden is van dinsdag 9 t / m vrijdag 12 juni.

De Avond4daagse in Coevorden is een sportief evenement waar we vier avonden wandelen, zingen en plezier maken. Samen met je vrienden uit de klas, sportclub van vereniging, maar ook je ouders, opa’s en oma’s mogen beste mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.Mooie nieuwe routes, traktaties onderweg en de gezelligheid tijdens het wandelen, maken de Avond4daagse tot een sportief en gezellig Coevordens evenement. Het enige wat wij, als Avond4daagse organisatie Coevorden, van onze wandelaars vragen, is dat zij zich houden aan de door ons opgestelde reglementen.

Routes:

Tijdens de avond4daagse zullen wij elke dag voorzien van een mooie route van 5 van 10 km. Haal je de finish, dan heb je een geweldige sportprestatie geleverd en verdien je ook een mooie medaille ter herinnering. Het is een wandelsportfeest voor jong en oud en goed voor de gezondheid. De routes staan ​​op de website.

Aanmelden en kosten:

We zijn druk bezig de inschrijving zsm voor elkaar te maken.Aanmelden voor de avond4daagse proberen wij vanaf 1 april 2020 ook via de website mogelijk te maken.
De inschrijfformulieren zijn altijd op te vragen via info@stichtingavond4daagsecoevorden.nl of te downloaden via onze website.

De kosten bedragen:
Voorinschrijving: € 4,00 per persoon
Tijdens de Avond4daagse: € 5,00 per persoon
Begeleiders: € 1,00 per persoon

Bent u lid van de KWBN dan krijgt u € 1, – korting op uw inschrijving.

Vrijwilligers

Vrijwilligers zijn onmisbaar en zeker bij een evenement als de Avond4daagse van Coevorden.De vrijwilligers zorgen voor dat alle wandelaars op een geordende en veilige manier kunnen lopen en genieten van de mooie omgeving van Coevorden.
Tijdens de Avond4daagse worden de vrijwilligers ingezet op verschillende plaatsen zoals: opbouw startbureau en start- / finishterrein, het inschrijfbureau en verkeersregelaars.

Aanmelden vrijwilliger

Lijkt het je leuk om ook mee te werken aan de voorbereiding en organisatie van de Avond4daagse? Neem contact op met ons op via e-mail info@stichtingavond4daagsecoevorden.nl of klik snel op JA ik word vrijwilliger Wij zijn altijd op zoek naar mensen die ons team kunnen versterken.

Website en Facebook
We hebben een mooie Website en Facebookpagina waar u alle informatie en ontwikkeling over de Avond4daagse in Coevorden.

De informatie die u kunt vinden is:
Sponsoren.
Nieuwtjes