Privacybeleid/AVG

Uw privacy:

De Stichting Avond4daagse Coevorden is ervan overtuigd dat de bescherming van persoonsgegevens van essentieel belang is voor haar activiteiten. Daarom willen wij u in dit privacy beleid heldere en transparante informatie geven over de wijze waarop wij persoonsgegevens verwerken van deelnemers, vrijwilligers, sponsoren en andere contacten.

Waarvoor verwerken wij uw persoonsgegevens?

• Voor de aanmelding van de Avond4daagse in Coevorden.
  • Om u via Social Media te informeren over de Avond4daagse.

Gebruik van persoonsgegevens door derden:

Stichting Avond4daagse Coevorden laat geen gebruik maken van persoonsgegevens door derden zelf toe voor commerciële, charitatieve of ideële doeleinden.

Social Media:

Stichting Avond4daagse Coevorden gaat graag, via het web en (eigen) social media kanalen, in dialoog met bezoekers van de website over haar organisatie, evenementen en/of diensten. Het doel is om nuttige en relevante informatie te bieden en/of vragen die via social media kenbaar worden gemaakt te beantwoorden. De stichting volgt actief hiervoor het internet en social media kanalen, zoals Facebook en blogs. Hierbij spant de stichting zich in om discussies op deze kanalen te volgen, daaraan deel te nemen en/of proactief in te gaan en individuele, relevante vragen en opmerkingen te beantwoorden. De stichting behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om niet op iedere vraag of opmerking te reageren. Aan het wel of niet inhoudelijk reageren kan dan ook geen enkel recht worden ontleend. Het kan voorkomen dat bij het deelnemen aan discussies en het beantwoorden van vragen of het reageren op opmerkingen, Stichting Avond4daagse Coevorden (persoons-)gegevens vast zal leggen. Deze zullen uiteraard in overeenstemming met dit privacybeleid worden verwerkt. De stichting is niet verantwoordelijk voor de omgang met persoonsgegevens door andere deelnemers aan zijn social media kanalen of de content op zijn social media kanalen. Indien u vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen via info@stichtingavond4daagsecoevorden.nl

Website van Stichting Avond4daagse Coevordern:

Op de website treft u een aantal links aan naar andere websites. De stichting kan echter geen verantwoordelijkheid dragen met betrekking tot de omgang door die andere partijen met uw gegevens. Lees hiervoor de privacyverklaring, indien aanwezig, van de site die u bezoekt.

Vragen:

Wijzigingen: